رسیدگی بودجه 99 شهرداری به صورت عملیاتی و در قالبی جدید

رسیدگی بودجه 99 شهرداری به صورت عملیاتی و در قالبی جدید

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر، فتح الله معین با اشاره به برگزاری دوازدهمین جلسه کمیسیون نظارت، پایش و پیگیری شورای اسلامی شهر اصفهان با حضور تمام اعضای کمیسیون اظهار کرد: این جلسه به منظور رسیدگی به لایحه بودجه سال 1399 شهرداری اصفهان و تطبیق کلیات لایحه با قوانین و مقررات از جمله قانون شهرداریها و لایحه بودجه سال 1399 کشور و همچنین مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان و برنامه پنج¬ساله توسعه شهر اصفهان تشکیل شد.

وی ادامه داد: در این جلسه ضمن ارائه توضیحات لازم توسط رئیس کمیسیون در خصوص موارد فوق الذکر و همچنین بررسی درآمدهای پیش بینی شده شهرداری برای سال 1399 و میزان تسهیلات و کمک¬های قابل جذب ارائه شده از سوی دولت و بانک ها برای شهر اصفهان بحث و بررسی و تصمیم گیری لازم به عمل آمد.
رئیس کمیسیون نظارت، پایش و پیگیری شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: اتمام طرح های عمرانی، رسیدگی همه جانبه به مسائل مربوط به محیط زیست و حمل و نقل شهری از موارد مورد تاکید در این جلسه بود.
وی با اشاره به برگزاری جلسات کارشناسی و تخصصی در شورای شهر به منظور بررسی لایحه بودجه 99 شهرداری اصفهان اضافه کرد: بودجه 99 شهرداری اصفهان به صورت عملیاتی و در قالبی جدید جهت رسیدگی در دستور کار شورای اسلامی شهر اصفهان قرار دارد.
معین تاکید کرد: بودجه ارائه شده در سال جاری در قالب دستورالعمل ها و فرم های ابلاغی وزارت کشور به منظور یکنواختی و داشتن حداکثر شفافیت و سنجش¬پذیری آن و به شکل بودجه عملیاتی و در قالبی جدید توسط اعضای شورای اسلامی شهر مورد رسیدگی قرار می گیرد.
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اصفهان

    منبع خبر

    شورای شهر اصفهان

    شورای شهر اصفهان یک شورای شهر در شهر اصفهان می باشد

      نظرات