ثبت وپیگیری شکایات شهروندان در حوزه برق ازطریق سامانه سمات
ثبت وپیگیری شکایات شهروندان ازطریق سامانه سمات
شهروندان محترم درخصوص نحوه ارائه خدمات برق رسانی ،نقص قوانین و مقررات،عدم انجام وظفه و یا ضعف در ارائه خدمات از شرکت هایی که عهده دار خدمات تامین برق هستند چنانچه شکایتی داشته باشند می توانند با مراجعه به سایت توانیر درقسمت رسیدگی به شکایات"سامانه مدیریت و ارزیابی خدمات برق توانیر (سمات) "با آدرس اینترنتی https://www.tavanir.org.ir مراجعه و شکایت و درخواست خود را به صورت غیرحضوری ثبت و پیگیری نمایند.
همچنین در این راستا شهروندان محترم استان مرکزی می توانند علاوه برمراجعه به سایت فوق به سایت شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی https://www.mpedc.ir مراجعه و در قسمت شکایات نسبت به درج شکایات خود اقدام نمایند.
لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی
نظرات