ارتباطات نمایشگاهی موثرترین عامل پایداری کسب و کار

ارتباطات نمایشگاهی موثرترین عامل پایداری کسب و کار

هدف از شرکت در نمایشگاه­، ارائه و فروش محصول تولیدی و هم­چنین آشنایی با تولیدکنندگان مواد اولیه در این زمینه و ایجاد گسترش روابط کاری است. برای اینکه یک تولید کننده بتواند موفق باشد و پیشرفت کند باید با بازار جهانی در ارتباط باشد و این حضور فعال در بازارهای جهانی چشم انداز سپاهان پلیمر (تکنوپل) است.

متن کامل خبر در سایت صدای مهندسی ایران (صما)

    منبع خبر

    صدای مهندسی ایران (صما)

    صدای مهندسی ایران (صما)

    صدای مهندسی ایران (صما) یک رسانه در شهر تهران می باشد

      نظرات