خرید زمین در محدوده اختلافی و حریم شهر فقط با استعلام از مراجع ذی  ...

خرید زمین در محدوده اختلافی و حریم شهر فقط با استعلام از مراجع ذی ...

خرید زمین در محدوده اختلافی و حریم شهر فقط با استعلام از مراجع ذی صلاح / افزایش سرانه فضای سبز، رویکرد اصلی منطقه ۱۲ در سال ۹۹

شهردار منطقه ۱۲ مشهد به شهروندان جهت خرید زمین در اراضی محدوده اختلافی مشهد با طرقبه، شاندیز و حریم شهر از جمله حسین آباد جلدک بدون استعلام از مراجع صالحه هشدار داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، علی زینت بخش با بیان این مطلب در حاشیه پاسخگویی مستقیم به تماس های تلفنی شهروندان در مرکز ۱۳۷ اظهار داشت: اراضی حسین آباد جلدک، در محدوده اختلافی شهر مشهد با شهر طرقبه شاندیز و در حریم شهر واقع شده است که عده ای سودجو از این فرصت استفاده کرده و اقدام به قطعه بندی، تفکیک غیر مجاز و فروش املاک این محدوده کرده اند.
وی افزود: ما در حال حاضر هیچ طرح و برنامه ای برای زمین های آن محدوده نداریم مگر اینکه اختلاف بین طرقبه شاندیز و مشهد در این خصوص حل شود.
زینت بخش ادامه داد: لذا به شهروندان اکیدا توصیه می‌کنیم تا از خرید زمین در این محدوده یا هر محدوده دیگری بدون استعلام از مراجع صالحه خودداری کنند تا شاهد ایجاد پلاک ۱۷۶ دیگری در آن محدوده نباشیم.
وی خاطرنشان کرد: شهروندان فریب سودجویان را نخورند که با وعده اجرای طرح تفصیلی در این محدوده، زمین ها را با قیمت های نجومی در حال فروش به شهروندان دارند. در طرح جامع جدید ابلاغی مشهد، اراضی حسین آباد جزو شهر مشهد است اما چون در حریم مشهد و محدوده اختلافی بوده و این محدوده در ابلاغ توسط استانداری، هنوز به شهرداری ابلاغ نشده است، لذا تا این مشکل رفع نشود، اکیدا توصیه می کنیم که شهروندان از خرید زمین در این محدوده خودداری نمایند که یقینا در آینده متضرر خواهند شد.
شهردار منطقه ۱۲ مشهد در مورد اقدامات عمرانی در حال اجرا نیز گفت: کلکتور جمع آوری آب های سطحی بولوار مجیدیه، بولوار اقدسیه، بولوار عصمتیه و همچنین پیاده روسازی بولوار مجیدیه و اجرای فضای سبز آیلند میانی بولوار امیریه از جمله پروژه های در حال اجراست که از پیشرفت بالای ۹۰ درصد برخوردار بوده و تا ۱۵ اسفندماه سال جاری به بهره برداری می رسد.
زینت بخش در مورد مهم ترین برنامه های سال آینده نیز تصریح کرد: یکی از اصلی ترین اولویت های سال ۹۹ در این منطقه، افزایش سرانه فضای سبز است که با احداث چند پارک محلی و خطی و همچنین پارک منطقه ای این مهم دنبال خواهد شد. همچنین تکمیل مسیر دوچرخه سواری نیز در این منطقه دنبال خواهد شد و شعار حذف معابر خاکی منطقه ۱۲ تا پایان سال ۹۹ را به عنوان یکی از محوری ترین کارها، در برنامه ریزی های خود قرار داده ایم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات