تدابیر تازه برای توسعه خدمات مهندسی و صادرات آن

تدابیر تازه برای توسعه خدمات مهندسی و صادرات آن


تدابیر تازه برای توسعه خدمات مهندسی و صادرات آن

ارکان دبیرخانه توسعه خدمات مهندسی و صادرات آن با رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان تشکیل جلسه دادند  و به بحث و تبادل نظر در مورد راه های گسترش صادرات خدمات فنی تخصصی پرداختند.
در این نشست دکتر مقدم راد رئیس دبیرخانه توسعه خدمات فنی و مهندسی و مهندس سیف زاده نماینده شورای مرکزی در دبیر خانه توسعه صادرات خدمات فنی و مهندسی ، فشرده ای از فعالیت های دبیرخانه را در ارتباط با  آموزش و توانمند سازی اعضاء سازمان ، بازاریابی در کشور های هدف ، عقد تفاهم نامه با تعدادی از سازمان های مرتبط و برگزاری اولین نمایشگاه بین المللی خدمات فنی و مهندسی و صادرات آن با حضور سازمان های استانها و شرکت های توانمند صادرانی، ارائه دادند.
در ادامه، مهندس خرم  رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان  در توصیه هایی  به ارکان دبیرخانه اظهار داشت: آموزش مدیریتی به اعضاء علاقه مند به صادرات خدمات فنی و مهندسی و بررسی و تطبیق پروانه های اشتغال مهندسین با ضوابط بین المللی از نخستین ضرورت های توسعه صادرات خدمات فنی و مهندسی است.
رئیس شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان همچنین خواستار همکاری با سازمان برنامه و بودجه به منظور رتبه بندی جدید صادرات خدمات فنی مهندسی و نیز جلب همکاری سازمان های دولتی و خصوصی به منظور حمایت از صادرات  اینگونه خدمات  شد.
لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

      نظرات