آب مورد نیاز پروژه کائولین در تربت حیدریه تامین شد/ مسدود کردن 900...

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی در سفر یک روزه به شهرستان تربت حیدریه از تامین آب مورد نیاز پروژه کائولین در شهرستان تربت حیدریه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی محمد علایی در سفر یک روزه به شهرستان تربت حیدریه در نشستی که با حضور رستمی فرماندار و مدیر عامل پروژه کائولین در دفتر فرمانداری برگزارشدضمن بررسی مشکل تامین آب این پروژه مجوز خرید آب از چاه مجاز کشاورزی برای این پروژه را صادر کرد .

علایی افزود: پروژه هایی که در زمینه اشتغال زایی و رونق تولید در کشور حرکت می کنند باید مورد حمایت قرار گیرند به خصوص این که این پروژه ها در مناطق کم برخوردار احداث و به بهر ه برداری می رسد.

وی خاطر نشان کرد: پروژه کائولین با اشتغال زایی بیش از 200 نفر نقش مهمی در جذب و اشتغال نیروهای جوان بومی در منطقه تربت حیدریه دارد.

بر اساس این گزارش در این سفرمدیر عامل شرکت اب منطقه ای خراسان رضوی با فرماندارشهرستان زاوه دیدار کرد.

فرماندار زاوه: مسدود کردن 900 حلقه چاه آب غیر مجاز یک کار انقلابی است

به گزارش روابط عمومی شرکت اب منطقه ای خراسان ر ضوی در این دیدار « محمود صادقی» فرماندار زاوه ضمن تقدیر و قدر دانی از زحمات مدیران اجرایی شرکت اب منطقه ای برای حفظ و حراست از منابع ابی گفت: مسدود کردن 900 حلقه چاه آب غیر مجاز در راستای حراست از منابع آبی یک اقدام انقلابی است.

وی در این دیدار از تلاش ها و زحمات مهندس «طلعتی» مدیر امور آب شهرستان تربت حیدریه در جهت رفع مشکلات ابی شهرستان زاوه تقدیر و تشکر کرد.

بر اساس این گزارش مدیر عامل شرکت اب منطقه ای خراسان ر ضوی در این دیدار از تفویض اختیارات وزارت خانه در جهت حفظ و حراست از منابع ابی  به شرکت اب منطقه ای خراسان رضوی خبر داد.

محمد علایی با اشاره به مسدود کردن 900 حلقه چاه آب غیر مجاز در این شهرستان گفت: خوشبختانه فضای همدلی در میان مدیران شهرستان حاکم است در ادامه این سفر علایی که برای بررسی پروژه های ابی شهرستان تربت حیدریه به این شهرستان سفر کرده بودبا رییس دادگستری شهرستان زاوه دیدار داشت دکتر «مسعودی»  رییس دادگستری این شهرستان ازانسداد چاه های غیر مجاز آب بدون هیچگونه تنش در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی  در این دیدار رئیس دادگستری  شهرستان تربت حیدریه به اهمیت توجه به  آسیب های اجتماعی در این شهرستان  اشاره کرد و گفت: با وجود انسداد قابل توجهی از چاه های غیر مجاز اب در این شهرستان هیچ گونه تنش و درگیری را شاهد نبودیم و این نشان از مدیریت صحیح کارشناسان آمور آب این شهرستان حکایت دارد.

مسعودی در این دیدار همچنین از تلاش ها و زحمات بی وقفه مهندس «طلعتی» مدیر امور آب این شهرستان در حل مشکلات آبی کشاورزان و تامین آب مورد نیاز اهالی منطقه وهمچنین اقدامات مفید در زمینه صرفه جویی و بهره بردرای بهینه از سفره های آب زیر زمینی و تکریم ارباب و رجوع تقدیر و تشکر کرد.

وی واگذاری چاه های معین را راهکار مناسبی برای حل مشکلات کم ابی در منطقه ذکر کرد و افزود: باید به دنبال رفع قانونی مشکل کم آبی در این شهرسشتان باشیم و همکاری و تعامل مدیریت امور اب با دستگاه قضا کمک قابل توجهی به کاهش تنش ها داشته است.

بر اساس این گزارش مهندس «محمد علایی»نیز در این دیدار با اشاره به این که مسدود کردن جاه های غیر مجاز آب یک ضرورت انکار ناپذیر است گفت: ما از همه ظرفیت ها برای حل مشکل آب مورد نیاز و برون رفت از بحران آب در این شهرستان استفاده می کنیم.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی در این دیدار به مزایای سند راهبردی سازگاری با کم ابی اشاره کرد و گفت: با اجرای این سند در راستای حفظ منابع ابی استان روند رو به رشدی را طی کرده ایم.

وی همچنین از خدمات دستگاه قضایی و مساعدت و همکاری این دستگاه با امور اب قدر دانی کرد.

در ادامه این سفر علایی به دیدار محمود صادقی فرماندار شهرستان زاوه ، عرب فرماندار رشتخوار ونعیمی  رییس  دادگستری شهرستان تربت حیدریه  رفت و ا زحمات و تلاش های آنان در جهت حفظ منابع آبی این شهرستان  ها تقدیر کرد و در  پایان این سفر در جلسه کار گروه اب با نمایندگان تشکل های کشاورزان  شهرستان رشتخوار  حضور یافت .

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات