دیدارمدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان با مدیر کل دفتر...

مهندس یوسف رضاپور مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان با سعید صفری مدیر کل دفتر بازرسی،مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری زنجان و در خصوص عملکرد و اقدامات صورت گرفته شرکت آب منطقه ای زنجان در راستای رضایتمندی و نحوه رسیدگی به پرونده های مراجعین گفتگو نمود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان،در این دیدار مدیرعامل شرکت به اجرای سدهای استان و اهداف آنها، نحوه رسیدگی به پرونده های صاحبان چاههای غیرمجاز و چاههای مجازی که اضافه برداشت می کنند اشاره نمود و اظهارکرد: باید برنامه ریزی لازم جهت اشتغال روستائیان پس از انسداد چاههای غیرمجاز و جلوگیری از بروز مشکلات اجتماعی انجام پذیرد.

رضاپور سپس به الزام نصب کنتورهای هوشمند و کنترل دقیق مصرف منابع آبی نیز اشاره کرد و تصریح نمود:این موضوع جلوی بسیاری از تخلفات آبی را خواهد گرفت.

در این دیدار صفری، مدیر کل دفتر بازرسی،مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری زنجان با تاکید بر پیگیری مطالبات بحق مردم،جلوگیری از بروز تخلفات منابع آبی در استان را از وظایف مهم همه دستگاههای ذی مدخل و علی الخصوص شرکت آب منطقه ای زنجان دانست و اظهارکرد: باید زیرساخت های لازم برای کنترل مصرف و جلوگیری از برداشت های غیرمجاز فراهم شود تا خود مردم به این نتیجه برسند که امانت دار منابع آب زیرزمینی هستند نه مالکان واقعی آن.

وی به دیدارهای چهره به چهره و مستقیم مسئولان استان با مردم اشاره کرد و افزود: در این راستا بهتر است پاسخ مراجعین حضوری پس از بررسی در اسرع وقت با در نظر گرفتن قوانین و مقررات حاکم،ارائه گردد.

مدیر کل دفتر بازرسی،مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری زنجان،در خصوص تامین آب روستاهای منطقه مراش و بلوبین با اجرای طرحهای آبرسانی شرکت آب منطقه ای زنجان ابراز داشت:امید است در آینده ای نه چندان دور آب سالم و مطمئن در اختیار روستاهای این منطقه قرار گیرد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای زنجان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای زنجان

    شركت آب منطقه‌ای زنجان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات