تشکیل کارگروه ویژه / نظارت دقیق بر اجرای مصوبات قرارداد کانون های تبلیغاتی با شهرداری

تشکیل کارگروه ویژه / نظارت دقیق بر اجرای مصوبات قرارداد کانون های تبلیغاتی با شهرداری

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری ، نشست هم اندیشی و بررسی شرایط کانون های تبلیغاتی شهر ساری با حضور عباس رجبی شهردار ساری،کوروش یوسفی عضو شورای اسلامی شهر ، احمدی رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و مسئولین کانون های تبلیغاتی برگزار شد.

در این نشست ، عباس رجبی شهردار ساری با اشاره به لزوم ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی گفت: تشکیل کارگروهی منسجم و کارشناسانه جهت ساماندهی این تابلوها در سطح شهر و نظارت بر اجرای دقیق مصوبات قرارداد با کانونهای تبلیغاتی در دستور کار سازمان سیما ، منظر و فضای سبز قرار گیرد.

کوروش یوسفی عضو شورای اسلامی شهر ساری و نماینده این شورا در سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری،نیز در این جلسه تصریح کرد: شورای اسلامی شهر نیز از ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی حمایت می کند

احمدی، رئیس سازمان سیما ،منظر و فشای سبز شهری شهرداری تاکیدات شهردار مرکز استان در زمینه تابلوهای تبلیغاتی را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: این سازمان براساس وظیفه ذاتی خود و با توجه به قراردادهای منعقد شده منطبق با مقررات وضع شده اقدام می کند.

احمدی از مسئولین کانونهای تبلیغاتی خواست تا در جهت خدمت رسانی به شهروندان به کلیه تعهدات خود عمل نمایند و تاکید کرد: این سازمان تمهیدات لازم را برای جانمایی تابلوهای تبلیغاتی جدید فراهم خواهد کرد.

در این نشست مسئولین کانونهای تبلیغاتی مشکلات خود را مطرح کردند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات