خدمت بی منت به مردم در سرلوحه رفتار و کار مسئولین قرار دارد

روز دوشنبه 28 بهمن ماه ملاقات عمومی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه با حضور تعدادی از متقاضیان در محل دفترکار ایشان برگزارشد .

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه، در این دیدار، درویشی مدیرعامل، شنیدن بی واسطه درخواست‌ها، مطالبات، مشکلات وانتقادها و نظرات ارزنده مردم را از نتایج مثبت ملاقات مردمی دانست و اظهار کرد: گفتگو و شنیدن درددل های بدون واسطه و رو دررو با مردم باعث افزایش رضایت مندی و امید شده ومیزان نارضایتی را به میزان قابل ملاحظه ای کاهش می دهد. درویشی ترویج فرهنگ پاسخگویی به اربابین رجوع  را در مجموعه کاری خود بسیار با اهمیت برشمرد و این امر را برخاسته از اعتقاد به جایگاه خادم و مخدوم و رابطه دولت و مردم دانست .

مدیر عامل شرکت  در این ملاقات عمومی ، ضمن توجه به درخواست های مراجعه کنندگان در حوزه فعالیت شرکت متبوع ، دستورات لازم را به معاونین خود در خصوص رسیدگی کارشناسی شکایات واصله صادر نمود. .
لازم به ذکر است جلسات ملاقات مردمی مدیرعامل آب منطقه ای جهت تسریع در حل مشکلات مرتبط با ارائه خدمات شرکت، دوشنبه هر هفته در محل دفتر مدیریت عامل برگزار می گردد .

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای كرمانشاه

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای كرمانشاه

    شركت آب منطقه‌ای كرمانشاه یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات