دیدار جمعی از مسئولین شرکت آب منطقه ای زنجان با خانواده معظم شهدا...

همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و مقارن با سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و بمناسبت گرامیداشت مقام والای مادر و هفته زن، مشاور امور بانوان و خانواده ،مسئول امور ایثارگران،فرمانده پایگاه مقاومت بسیج و دبیر شورای فرهنگی شرکت آب منطقه ای زنجان با خانواده معزز شهیدان والامقام اسلامی و نوری در روستای کم برخودار و محروم کاوند از توابع شهرستان زنجان دیدار و از صبر و شکیبایی آنان تجلیل کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان، خانم امیدوار،مدیر روابط عمومی و مشاور اموربانوان شرکت آب منطقه ای زنجان در این دیدار گفت: ایام ا... دهه مبارک فجر که امسال با میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر و هفته زن مقارن شده است، فرصتی برای تکریم بیشتر خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران است .

امیدوار، دیدار با خانواده معزز شهدا را گامی بزرگ در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و افتخاری بزرگ دانست که وظیفه تک تک مسئولان است.

در این دیدار مهندس سهراب باقری مسئول امور ایثارگران این شرکت خانواده معظم شهدا را پیروان راستین امام حسین (ع) دانست و گفت:  شهدا با تاسی به اهل بیت (ع) برای مقابله با جبهه باطل جهاد کردند و صبر و بردباری خانواده های آنان ادامه دهنده خط سرخ حسینی و راه شهدای عزیز است .

وی افزود : تاسی به امام حسین (ع) و نهادینه شدن فرهنگ شهادت طلبی و ایثار که از واقعه عاشورا آموخته ایم موجب تقدیم هزاران شهید، آزاده، جانباز و ایثارگر در دوران دفاع مقدس شد که به برکت این خون‌های مطهر کشور ما در اوج امنیت و اقتدار قرار دارد .

احمد غلام آزاد ،دبیر شورای فرهنگی شرکت،در این دیدار ابراز داشت: صبر و شکیبایی خانواده های معظم شهدا برای آحاد مختلف مردم یک الگو و درس بزرگی است که در برابر تمامی توطئه های دشمنان علیه این کشور  و تهاجم فرهنگی ایستادگی کرده و در تداوم خون مطهر شهدا از آرمان های نظام اسلامی و رهبری دفاع کنیم .

علیرضا حاجی میری،فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت آب منطقه ای زنجان نیز در این دیدار با یادآور شدن از خودگذشتگی و بی ادعا بودن خانواده معظم شهدا، عنوان داشت: امنیت و آرامش کشور و اقتدار نظام اسلامی مرهون جانفشانی عزیزانی است که دفاع از میهن اسلامی را بر رفاه خود و خانواده ترجیح دادند و تمام توان و هستی خود که همانا جان شیرین شان بود را در طبق اخلاص گذاشتند و برای اسلام تقدیم کردند .
حاجی میری، افزود : امروز اقتدار کشور را وامدار خون های مطهر و پاک کسانی هستیم که در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادند و اجازه تعدی حتی به یک وجب از خاک میهن را به دشمن ندادند .

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای زنجان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای زنجان

    شركت آب منطقه‌ای زنجان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات