صیانت از حقوق شهروندی سرلوحه امور وزارت نیرو

مدیر دفتر بازرسی ومدیریت عملکرد وزارت نیرو گفت: صیانت از حقوق شهروندی سرلوحه امور وزارت نیرو است .

کامبیز اقبالی در بازدید نحوه استقرار میزخدمت و نظارت برعملکرد اجرایی شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی بابیان اینکه میز خدمت زیرشاخه صیانت از حقوق شهروندی است،افزود:استقرار میز خدمت در دستگاه های اجرایی مسیر روان سازی و حل مشکلات مردم را هموار و سرعت، دقت و شفاف سازی را در خدمت رسانی به ارباب رجوع افزایش می دهد.

وی افزود: نوع خدماتی که وزارت نیرو به مردم ارائه می کند بسیار حساس و صیانت از حقوق شهروند ی تمام ابعاد فنی و غیرفنی صنعت آب و برق را دربرمی گیرد.

اقبالی تامین برق پایدار و مطمئن و کاهش خاموشی ها را از شاخص های مهم برای نظارت عملکرد شرکت های توزیع برق دانست وافزود: کلیه فرآیندهای شرکت های توزیع برق باید به صورت غیرحضوری صورت پذیرد.

مدیر دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد وزارت نیرو بر افزایش ارائه خدمات به صورت غیرحضوری به مردم تاکید کرد و افزود: یکی از شاخص‌های مهم ارزیابی رضایتمندی ارباب رجوع است.

وی تکریم مردم و ارائه خدمات مناسب به آنان را از مصادیق حقوق شهروندی برشمردوگفت: شرکت های صنعت آب و برق ملزم به رعایت حقوق شهروندی هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با اشاره به استقرار میزخدمات توزیع برق در مساجد و میز خدمت سیار این شرکت جهت ارائه خدمات شایسته به مردم ،بیان کرد: میز خدمت موجب صرفه جویی در زمان و حل مشکلات مردم می‌شود.

مهندس محمد اله داد بر اینکه به دنبال کاهش مراجعه ارباب رجوع به شرکت هستیم، عنوان کرد: میز خدمت الکترونیکی در دستور کار قرار گرفته82 خدمت برای آن لحاظ شده تا مردم از به راحتی خدمات را دریافت نمایند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی

منبع خبر

شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی

شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی

شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی یک شرکت در شهر اراک می باشد

    نظرات