در بهمن ماه امسال بیش از 140 مورد پیگیری مشکلات منطقه دو شهرداری از دستگاه های مختلف ثبت شده است
به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین؛ فدایی فر افزود: در این مدت در مجموع دو ناحیه شهری آزادگان و شهید بابایی، 143 مورد پیگیری شده که از این تعداد 94 مورد برای ناحیه شهری آزادگان و 49 مورد برای ناحیه شهری شهید بابایی است.
مدیر منطقه دو شهرداری قزوین عنوان کرد: این منطقه با سازمان ها و ادارات مختلفی از جمله سازمان عمران، مدیریت پسماندها، سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی، سازمان پارک ها و فضای سبز، سازمان حمل و نقل ترافیک، سازمان زیباسازی شهرداری قزوین و سایر دستگاه های خدمات رسان تعامل داشته است.
فدایی فر خاطرنشان کرد: براساس آمار بیشترین پیگیری و تعامل ایجاد شده منطقه دو شهرداری قزوین با دستگاه های خدمات رسان با 58 مورد بوده است.
مدیر منطقه دو شهرداری قزوین گفت: پس از دستگاه های خدمات رسان سازمان عمران با 42 مورد پیگیری، بیشترین آمار را در مجموعه دو ناحیه شهری آزادگان و شهید بابایی به ثبت رسانده است.
وی افزود: مدیریت پسماندها، سازمان پارک ها و فضای سبز وسازمان حمل و نقل و ترافیک در رتبه های بعدی تعاملات منطقه دو شهرداری قزوین قرار دارد.
پایان پیام.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین
نظرات