نیازی به مراجعه حضوری مردم نیست/ خدمات به صورت الکترونیکی ارائه...
مدیرعامل شرکت آب منطقهای استان هرمزگان گفت: مردم میتوانند از طریق میز خدمت الکترونیکی و یا شماره 1811 مسائل خود را به صورت غیر حضوری پیگیری کنند و نیازی به مراجعه حضوری به شرکت وجود ندارد.به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقهای استان هرمزگان، صبح امروز جلسه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به منظور جلوگیری از خلل زیربنایی خدمترسانی به مردم با حضور مدیرعامل و واحدهای مربوطه شرکت برگزار شد.
دکتر هوشنگ ملایی در این نشست گفت: تمام واحدهای شرکت موظف به ارائه خدمات الکترونیکی و غیر حضوری به مردم از طریق میز خدمت الکترونیکی یا سامانه پیامکی هستند و دیگر نیازی به چاپ قبوض در واحدهای مختلف نیست.
وی با اشاره به کاهش دو ساعته، وقت اداری در استان هرمزگان بیان داشت: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در میان مردم، خدمات شرکت آب منطقهای به صورت غیر حضوری ارائه میشود.
مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقهای ادامه داد: مردم میتوانند از طریق میز خدمت الکترونیکی و یا شماره 1811 مسائل خود را به صورت غیر حضوری پیگیری کنند و نیازی به مراجعه حضوری به شرکت وجود ندارد.
ملایی با تاکید بر تسریع روند رسیدگی پروندهها و پاسخدهی به مردم، تشریح کرد: سیستم ویدیو کنفرانس در شرکت آب منطقهای هرمزگان و ادارات تابعه شهرستانها به منظور ارتباط با مستقیم با یکدیگر در نظر گرفته شده است که باعث تسریع در انجام فرایندها خواهد شد.
وی اظهار کرد: تمام پرسنل و کارکنان شرکت آب منطقهای مورد رصد پزشکی قرار دارند و در طی روز تب سنجی کارکنان انجام میشود.
مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقهای استان هرمزگان با ذکر این نکته که ضد عفونی کردن روزانه محیط اداری در دستور کار واحد محیط زیست شرکت قرار گیرد، گفت: روزانه پس از تعطیلی شرکت، فرایند ضد عفونی آغاز خواهد شد تا کارمندان دچار هیچگونه آسیب و مشکلی نشوند.
ملایی تصریح کرد: آبدارخانههای به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل خواهند بود و در طی روز، آب جوش در لیوانهای شخصی کارکنان در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.
لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقهای هرمزگان
نظرات