در بهمن ماه امسال نزدیک به 400 مورد مراجعات مردمی در منطقه دو شهرداری قزوین ثبت شده است

در بهمن ماه امسال نزدیک به 400 مورد مراجعات مردمی در منطقه دو شهرداری قزوین ثبت شده است

به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین؛ فدایی فر گفت: رسیدگی به مشکلات شهروندان و ایجاد فضایی مناسب برای ارتباط شهروندان و مسئولان و بیان انتقادات، پیشنهادات و مشکلات خود به مسئولان، همواره یکی از اولویت های این منطقه بوده است.

وی افزود: براساس همین سیاست، سعی شده راه های مختلفی فراهم شود تا بدین وسیله مردم بتوانند مشکلات خود را در شهرداری رسیدگی کنند.

مدیر منطقه دو شهرداری قزوین عنوان کرد: ارتباط حضوری، مکاتبه ای، تلفنی و سامانه 137 چهار روشی است که شهروندان می توانند به وسیله آن مشکلات خود را به مسئولان ذی‌ربط گزارش داده و نتایج رسیدگی به این مشکلات را مطلع شوند.

فدایی فر خاطرنشان کرد: براساس آمار ثبت شده در سامانه های منطقه دو شهرداری قزوین، از 387 مورد مراجعات مردمی، 65 مورد حضوری، 40 مورد مکاتبه ای، 120 مورد تلفنی و 162 مورد از طریق سامانه 137 بوده است.

مدیر منطقه دو شهرداری قزوین  تصریح کرد: مدیران و کارمندان منطقه دو شهرداری قزوین همواره تمام تلاش خود را انجام می دهند تا بدین وسیله بتوانند مشکلات مردم را با سرعت و دقت بیشتری برطرف کنند.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات