شهروندان برای امور مرتبط با عوارض شهرداری نیاز به مراجعه حضوری ندارند
یه گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قزوین،محسن اسفندیاری ضمن دعوت کردن از شهروندان به استفاده از خدمات برخط و غیر حضوری شهرداری، گفت: شهروندان برای انجام امور مرتبط با عوارضات شهرسازی، پسماند و صنفی نیازی به حضور در شهرداری نداشته و این خدمات از طریق میز خدمت الکترونیک پرتال شهرداری قزوین به آدرسQazvin.ir قابل دریافت است.
اسفندیاری خاطرنشان کرد: شهرداری قزوین بعنوان اولین شهرداری با نماد اعتماد الکترونیکی بستری امن را برای انحام خدمات الکترویکی فراهم نموده است که مردم میتوانند در شرایط حساس کنونی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا پیگیری امورات مرتبط با عوارضات شهرسازی، پسماند و صنفی خود را توسط این درگاه انجام دهند.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین
نظرات