درپي شيوع بيماري كرونا :توسعه خدمات غيرحضوري توزيع ...

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان زنجان،به دنبال شيوع ويروس كرونا و با هدف پيشگيري از روند افزايشي اين بيماري ، كليه خدمات شركت توزيع نيروي برق استان زنجان در بستر سامانه تلفني 121 ، وب سايت و اپليكيشن موبايلي سامانه برق زنجان ارائه مي شود.
مهندس عليرضا عليزاده مديرعامل اين شركت با بيان اين مطلب كه ديگر نيازي به حضور فيزيكي وخروج مردم از منازل خود براي دريافت خدمات برق نيست ، گفت: توسعه زيرساخت هاي خدمات غيرحضوري طي چند سال اخير آغاز شده بود كه با شيوع بيماري كرونا و استقبال خوب مردم از خدمات غيرحضوري ، اين بستر شتاب بيشتري گرفت وبا افتتاح مركز سامانه تلفني 121 خدمات مشتركين در هفته جاري ، مي توان اذعان داشت كه ديگر نيازي به مراجعه حضوري جهت دريافت هرگونه خدمات مربوط به برق نيست .
وي افزود: پيش از اين بستر هاي اينترنتي از جمله وب سايت شركت به آدرس WWW.ZEDC.ir و اپليكيشن موبايلي سامانه برق زنجان كه قابل دريافت از كافه بازار مي باشد ، در اختيار مردم قرارداده شده بود كه اكثر خدمات حوزه برق و مطالب اطلاع رساني و راهنمايي مشتركان برق را ارائه مي دهند.وي خاطرنشان كرد: طبق قراردادهاي منعقده صنعت برق كشور با بانك هاي عامل ، مردم عزيز مي توانند با نصب اپليكيشن هاي اين بانك ها نسبت به دريافت وپرداخت قبض برق خود نيزاقدام نمايند.
وي آغاز بكار مركز سامانه 121 را گامي بلند در جهت توسعه خدمات غيرحضوري خواند و از مردم استان خواست تا براي دريافت هرگونه خدمت با اين سامانه تماس بگيرند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات