نوراحمد درخوش شهردارایرانشهر در پیامی از پزشکان و پرستاران و مجموعه کادر پزشکی و درمانی کشور در مواجهه با ویروس کرونا قدردانی وتشکر نمود.

*نوراحمد درخوش شهردارایرانشهر در پیامی از پزشکان و پرستاران و مجموعه کادر پزشکی و درمانی کشور در مواجهه با ویروس کرونا قدردانی وتشکر نمود.*
به گزارش روابط عمومی شهرداری  متن پیام درخوش  به شرح زیر است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
ملتی که حاضر نیست در هیچ شرایطی در مقابل هیچ  تهدید سر تعظیم فرود بیاورد و با قامتی استوار، تمامی آنچه به عنوان سختی و مشقت، هست را با روحیه باز پذیرا باشد؛ این ملت تبدیل به یک ملت شکست‌ناپذیر می‌شود
این بار در مواجهه با بیماری جهانی و همه گیر کرونا حضور بی نظیر پزشکان, پرستاران, کادر درمانی بیمارستان ها و مجموعه جامعه پزشکی کشور جلوه ای دیگر از همدلی, اتحاد و وحدت را رقم زد.
اینجانب ضمن توصیه به تمام مردم کشور  جهت رعایت مسایل بهداشتی وجلوگیری از تردد غیر ضروری  از تلاش شبانه روزی و بی وقفه پزشکان , پرستاران و کادر پزشکی کشور کمال تقدیر و سپاسگزاری را دارم و امیدواریم با همت این عزیزان بتوانیم هرچه زودتر از این بیماری عبور نماییم.
و در پایان از مردم کشورو خصوصا شهر وندان ایرانشهر خواستند که در این شرایط بحرانی  همیار کادر پزشکی باشیم وبا توکل بخداوند منان و رعایت بهداشت فردی و عمومی و ماندن  در خانه ومراقبت از خود وخانواده باری از دوش ایثار گران این زمان کم کرده و از انتشار بیشتر این بیماری جلوگیری نماییم.


*نور احمد درخوش
شهردار ایرانشهر*

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ایرانشهر

    منبع خبر

    شهرداری ایرانشهر

    شهرداری ایرانشهر یک شهرداری در شهر ایرانشهر می باشد

      نظرات