پیام شهردار کرمان به مناسبت روز شهادت شهید باکری و «روز شهردار»

پیام شهردار کرمان به مناسبت روز شهادت شهید باکری و «روز شهردار»

به‌نام خدا

هر آن‌کس خدمت جانان به جان کرد/ به گیتی نام خود را جاودان کرد

«شهرداری به‌عنوان سازمانی که سروکارش با مردم است، باید روح خدمتگزاری و اخلاص را بیشتر از جاهای دیگر داشته باشد.» (رهبر معظم انقلاب)

بی‌شک توسعه و پیشرفت هر شهری، مرهون تلاش بی‌دریغ مسئولان خدوم و دلسوزی است که همواره برای تعالی و ارتقای آن شهر قدم برمی‌دارند و خدمتگزاری را برای خود مدال افتخاری می‌دانند.

شهرداری‌ها در توسعۀ شهرها و افزایش امید و نشاط اجتماعی، نقشی بی‌بدیل و ماندگار دارند؛ بنابراین، خدا را شاکرم که در سایۀ الطاف بی‌کرانش، فرصت خدمت به جامعۀ اسلامی، مدیریت شهری و شهروندان گرانقدر را عنایت فرمود.

اینجانب 25 اسفندماه، سالروز شهادت سردار سرلشکر، فرمانده جانباز، مهندس مهدی باکری را که به نام «روز شهردار» نام‌گذاری شده، گرامی می‌دارم و ضمن تقدیر از همراهی تک‌تک مدیران شهریِ شهرداری کرمان و شهرداران مناطق پنچ‌گانه، امیدوارم با تأسی از سردار شهید مهدی باکری، منش این شهید بزرگوار را سرلوحۀ خود قرار داده و با تلاشِ همراه با تدبیر، در ساختن شهرمان کرمان، موفق باشیم تا روزبه‌روز بر رضایتمندی شهروندان گرامی افزوده شود.

هم‌چنین امیدارم در شرایط کنونی که با بحران ویروس کرونا مواجه هستیم، بتوانیم در کنار یک‌دیگر و با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی و مردم عزیز، در مهار و کنترل این ویروس و حفظ سلامت و جان شهروندان گام‌های مؤثری برداریم و مفید باشیم.

ان‌شاءالله

سیدمهران عالم‌زاده

شهردار کرمان

25 اسفندماه 98

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات