نصب تابلو پیام متغیر (VMS)...

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری یزد از نصب تابلو پیام متغیر (VMS) در بلوار جمهوری یزد برای اطلاع رسانی در راستای پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری یزد- مجید بیکی اظهار کرد: با محوریت سازمان فاوا شهرداری و با همکاری مدیریت مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری، یک دستگاه تابلو پیام متغیر (VMS) در بلوار جمهوری نصب شد.

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری یزد گفت: این تابلو به ابعاد ۵ × ۲ متر و با استفاده از قاب دروازه ای کامپوزیت با ارتفاع ۶ متر از سطح آسفالت نصب شده است.

وی افزود: در حال حاضر سه متن آموزش شهروندی (کرونا را شکست میدهیم)، (عملیات گسترده ضد عفونی معابر سطح شهر شروع شد) و (از تردد در معابر اصلی خودداری کنید) برای این تابلوها در نظر گرفته شده است، در ضمن این VMS قابلیت اتصال به سامانه های شهرداری و دریافت اطلاعات از وب سرویس های مختلف را دارد و در آینده ای نزدیک، اطلاعات و آمار سامانه های شهرداری به صورت آنلاین بر روی این نمایشگر، نمایش داده می شود.

سرپرست سازمان فاوا شهرداری یزد هدف از نصب این تابلو را ارائه پیام های مرتبط با مراقبت های بهداشتی و پیشگیری از کرونا در راستای بالابردن فرهنگ عمومی و اطلاع رسانی دانست و گفت: البته هدف اصلی این تابلو ارائه پیام های ترافیکی در راستای بالابردن فرهنگ عمومی ترافیک و اطلاع رسانی از طریق پیام های کوتاه متنی به منظور کاهش تخلفات است که با توجه به مسائل پیش آمده به موضوعات جدید اختصاص یافته است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات