شرکت توزیع برق تهران بزرگ در تعطیلات نوروزی کنار مردم است
بهگزارش پایگاه اطلاعرسانی وزارت نیرو (پاون)، "حسین صبوری" در این رابطه افزود: در آستانه سال نو قدردان همکاری مشترکان پایتخت هستیم و امید داریم با تلاش روزافزون و نهایت همراهی تمامی همکاران، بتوانیم با ارائه انرژی برق پایدار در آسایش خانوادهها سهیم باشیم.
وی ادامه داد: ارائه تمام خدمات به صورت غیرحضوری در این شرکت، به منظور آسایش و آرامش مشترکان عزیز بوده و انتظار همراهی شهروندان با صنعت برق و عدم مراجعه حضوری به مناطق را در شرایط کنونی داریم.
صبوری با اشاره به حضور تمام مدیران شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به منظور ارائه خدمت به مشترکان در ایام تعطیلات عید، اظهار داشت: این شرکت همواره آماده پاسخگویی به درخواست مشترکان بوده و شهروندان پایتخت میتوانند از طریق سامانه پاسخگویی فوریتهای برق با شماره 121 به صورت شبانهروزی و سامانه خدمات غیرحضوری 1521 درخواستهای خود را مطرح و پیگیری کنند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با اشاره به اینکه تمامی خدمات این شرکت در تمام بخشها همچون گذشته، بهصورت غیرحضوری و تمام وقت برای شهروندان پایتخت در حال انجام است، گفت: با توجه به شرایط به وجود آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا و لزوم ایجاد تسهیلات برای آن دسته از متقاضیان و مشترکان برق در پایتخت که درگیر مسائل جانبی مربوط به شرایط کنونی هستند، حداکثر همراهی خواهد شد و مهلت لازم به منظور پرداخت بدهی برق مصرفی به مشترکان بدهکار داده خواهد شد، بنابراین همشهریان عزیز در این خصوص هیچگونه نگرانی نداشته باشند.
صبوری با تاکید بر اینکه ما همراه مردم عزیز شهر تهران و در کنارشان هستیم، گفت: تامین برق پایدار بیمارستانهای تهران در اولویت این شرکت است، اما ضروری است مراکز حساس و مهم از جمله بیمارستانها و مراکز درمانی، طبق بخشنامههای ابلاغی نسبت به آماده بودن دیزلهای اضطراری اقدام نمایند و اطمینان میدهیم که شبکه برق پایتخت همانند گذشته پایدار خواهد بود.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرووی ادامه داد: ارائه تمام خدمات به صورت غیرحضوری در این شرکت، به منظور آسایش و آرامش مشترکان عزیز بوده و انتظار همراهی شهروندان با صنعت برق و عدم مراجعه حضوری به مناطق را در شرایط کنونی داریم.
صبوری با اشاره به حضور تمام مدیران شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به منظور ارائه خدمت به مشترکان در ایام تعطیلات عید، اظهار داشت: این شرکت همواره آماده پاسخگویی به درخواست مشترکان بوده و شهروندان پایتخت میتوانند از طریق سامانه پاسخگویی فوریتهای برق با شماره 121 به صورت شبانهروزی و سامانه خدمات غیرحضوری 1521 درخواستهای خود را مطرح و پیگیری کنند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با اشاره به اینکه تمامی خدمات این شرکت در تمام بخشها همچون گذشته، بهصورت غیرحضوری و تمام وقت برای شهروندان پایتخت در حال انجام است، گفت: با توجه به شرایط به وجود آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا و لزوم ایجاد تسهیلات برای آن دسته از متقاضیان و مشترکان برق در پایتخت که درگیر مسائل جانبی مربوط به شرایط کنونی هستند، حداکثر همراهی خواهد شد و مهلت لازم به منظور پرداخت بدهی برق مصرفی به مشترکان بدهکار داده خواهد شد، بنابراین همشهریان عزیز در این خصوص هیچگونه نگرانی نداشته باشند.
صبوری با تاکید بر اینکه ما همراه مردم عزیز شهر تهران و در کنارشان هستیم، گفت: تامین برق پایدار بیمارستانهای تهران در اولویت این شرکت است، اما ضروری است مراکز حساس و مهم از جمله بیمارستانها و مراکز درمانی، طبق بخشنامههای ابلاغی نسبت به آماده بودن دیزلهای اضطراری اقدام نمایند و اطمینان میدهیم که شبکه برق پایتخت همانند گذشته پایدار خواهد بود.
نظرات