پاسخگویی واحد 137 به 20 هزار و 600 تماس در سال گذشته
مدیر بازرسی شهرداری کرمان خبر داد:
پاسخگویی واحد 137 به 20 هزار و 600 تماس در سال گذشته
مدیر بازرسی شهرداری کرمان از پاسخگویی واحد 137 به 20 هزار و 600 تماس در سال 98 خبر داد.
به گزارش کرمانآنلاین، سیدمرتضی حسینی با اشاره به برقراری 20 هزار و 600 تماس در سال 98 با سامانه 137 شهرداری کرمان گفت: از مجموع این تعداد تماس، 3473 مورد مربوط به مشکلات آسفالت، 2551 مورد در خصوص مشکلات آبگرفتگی، 1966 مورد در خصوص سد معبر و 1416 مورد در خصوص نظافت محل و مابقی مربوط به سایر حوزههای شهری بوده است.
وی تعداد تماسها در سال 98 نسبت به سال 97 را دارای افزایش دوبرابری دانست و با اشاره به فعالیت ۲۴ ساعتۀ سامانۀ ۱۳۷ شهرداری کرمان گفت: شهروندان کرمانی میتوانند بهصورت شبانهروزی برای طرح مشکلات حوزۀ شهری با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند.
مدیر بازرسی شهرداری کرمان افزود: در ساعات اداری، اپراتورها مسئولیت پاسخگویی به تماسها را برعهده دارند و بعد از این ساعت، همۀ تماسها ضبط شده و در روز بعد بهصورت کامل بررسی میشود.
حسینی در ادامه، در خصوص نحوۀ پیگیری گزارشات مردمی گفت: بلافاصله بعد از تماس شهروندان، کُد پیگیری برای آنها ارسال میشود که میتوانند از طریق تماس مجدد و اعلام آن کُد، از وضعیت رسیدگی به شکایت خود مطلع شوند.
مدیر بازرسی شهرداری کرمان از سامانه ۱۳۷ بهعنوان پل ارتباطی میان شهرداری و شهروندان یاد کرد و گفت: با توجه به اینکه مسئولیت پیگیری و رفع مشکل شهروندان برعهدۀ شهرداریهای مناطق است، طی سال 98 بیشترین همکاری را نسبت به سالهای پیش از آن داشتهاند.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان
نظرات