کمپین رحمت وارد فاز اجرایی شد
به گزارش شهریار، ظهر امروز بیش از ۶۰۰ بسته گوشتی در برخی مناطق تبریز توزیع گردیده و در ادامه بخش دیگری از بستههای گوشتی نیز امشب و فردا توزیع می گردد.
بر اساس این گزارش، جامعه هدف کمپین رحمت، افرادی هستند که به واسطه شیوع بیماری کرونا، کسب و کار آنها با مشکل مواجه شده است.
کمپین رحمت طرحی مردمی برای جمعآوری نذورات مردمی و همچنین گوشت قربانی و توزیع آن بین افرادی است که در بحران کرونا از لحاظ معیشتی دچار آسیب شده و هیچ درآمد و مستمری از نهادهای دولتی و غیردولتی و خیریهها ندارند.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز
نظرات