منطقه یک شهرداری قزوین در سال گذشته به 3 هزار پیام سامانه 137 پاسخ داده است
به گزارش روابط عمومی منطقه یک شهرداري قزوين؛ بهنام زاده گفت: بعد از موضوع آسفالت، مرمت، لکه گیری و نگهداری معابر با هزار و 218 تماس، بیشترین درخواست شهروندان از سامانه 137 مربوط به جلو گیری از سد معبر اصناف و دستفروشان است.
این مقام مسئول بیان کرد: از 3 هزار پیام دریافت شده به 2 هزار و 934 پیام رسیدگی شده و 36 پیام در دست بررسی و اقدام است.
وی تاکید کرد: شهروندان در زمان تماس با سامانه 137 نسبت به اعلام آدرس دقیق و مشکلات دقت لازم را داشته باشند و برای حل آن ها عجله نکنند تا شهرداری بتواند با طی مراحل قانونی و تهیه لوازم و تجهیزات مورد نیاز نسبت به برطرف کردن مشکلات و موارد درخواستی اقدام کند.
مدیر منطقه یک شهرداری قزوین تصریح کرد: برخی از درخواست ها مانند آسفالت معابر اصلی و فرعی و ایجاد فضای سبز در محله های مورد نظر نیاز به زمان و اعتبارات مالی دارد و نمی توان در کوتاهترین زمان آن ها را برطرف کرد، بنابراین برخی از درخواست ها باید در قالب پروژه های عمرانی اجرایی شود.
پایان پیام.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین
نظرات