ارائه خدمات شهرسازی صرفاً با اخذ نوبت قبلی از طریق تلفن امکان پذیر است
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، مهندس جواد بهادری افزود: خدمات قابل ارائه در اداره کنترل و نظارت ساختمان این معاونت شامل تایید مدیران (مهر سبز)،کسر سهمیه مازاد، مغایرت در کسرسهمیه ها و اصلاح آن، اعلام درخواست عدم دسترسی به ناظر و مالک، درخواست انصراف ناظر و طراح، رسیدگی به اختلافات ناظر، مالکین و طراحان و تخلفات ناشی از ساخت و سازهای غیرمجاز، ارائه درخواست نامه استعلام ادارات( نظام مهندسی، دارایی ، کانون کاردانها)، عدم همکاری ناظرین به دلیل اتمام مهلت پروانه، تهیه دفترچه و نقشه های محاسباتی سازه، امور مربوط به گودبرداری و ژئوتکنیک، کمیسیون معماری، کیفیت بنا، نوبت ناظر عالی تاسیسات برای بازدید نهایی و پوشش فوم بتن، استعلام عدم خلاف ساختمانهای آجری، تعطیلی و بازگشایی، ثبت گزارش های مرحله ای ساختمان(فونداسیون و سازه نگهبان(گودبرداری)، اسکلت فلزی و سقف ها، سفت کاری و پایان کار)، اخذ نوبت بازدید در مرحله فونداسیون، اسکلت فلزی و سقف ها، استعلام های توسعه بنا و ...، بازدید های قبل از بتن ریزی، سایر بازدیدها شامل: مقاوم سازی،توسعه بنا(استحکام بنا) و مرحله اجرا است.
بهادری اضافه کرد: از شهروندان تقاضا داریم قبل از مراجعه حضوری به حوزه معاونت شهرسازی و معماری شهرداری شیراز، با مراجعه به سایت این معاونت به آدرس www.shahrsazi.shiraz.ir نسبت به دریافت و مطالعه خدمات قابل ارائه و همچنین فرم های مورد نیاز اداره کنترل و نظارت ساختمان اقدام و جهت تعیین نوبت و تحویل مدارک با شماره تلفن بخش مورد نظر، تماس بگیرند.
وی تاکید کرد: نوبت دهی تلفنی و تحویل مدارک، همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۲ غیراز ایام تعطیل است.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز
نظرات