دریافت و رسیدگی بیش از یک هزار مورد گزارش مردمی در سامانه۱۳۷

دریافت و رسیدگی بیش از یک هزار مورد گزارش مردمی در سامانه۱۳۷

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: یکی از آسان ترین راه های ارتباطی شهروندان با سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین سامانه ۱۳۷ است.

وی عنوان کرد: شهروندان از طریق این سامانه می توانند انتقادات و پیشنهادات خود در مورد حوزه حمل و نقل و ترافیک شهر قزوین را با ما درمیان بگذارند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: براین اساس در سال گذشته یک هزار و ۲۷۰ مورد گزارش مردمی از طریق این سامانه دریافت ومورد  رسیدگی قرار گرفته  است.

جهانگیری خاطرنشان کرد: عدم وجود خط کشی و پارکبان در معبر، تقاضای جابجایی سرعتکاه، لزوم نصب تابلوی هشداردهنده سرعت، تعمیر گاردریل و تعمیر چراغ راهنمایی از جمله موضوعات مطرح شده تو سط شهروندان از طریق سامانه ۱۳۷ بوده که به صورت روزانه مورد رسیدگی قرار گرفته و اقدامات لازم انجام شده است.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات