ارجاع بیش از 5 هزار تماس از 137 به شهرداری منطقه یک
به گزارش روابط عمومی سامانه 137 شهرداری قزوین، رحمانی گفت: در سال گذشته، پنج هزار و 113 تماس شهروندان مربوط به شهرداری منطقه یک بوده که به این منطقه ارجاع شد.
وی با اشاره به اینکه یک هزار و 359 مورد از تماسها توسط کارشناسان سامانه 137 راهنمایی شد، افزود: با پیگیری سامانه 137، 1561 مورد از درخواست های شهروندان رسیدگی شد و اقدام لازم صورت گرفت و 2101 مورد آنها با راهنمایی کارشناسان شهرداری منطقه یک، اطلاع رسانی شد.
رحمانی اظهار کرد: به گفته بهنامزاده، مدیر منطقه یک شهرداری قزوین، 92 درخواست که نیاز به بررسی بیشتر داشت، دراولویت برنامههای آتی این منطقه قرار گرفته است.
وی در پایان گفت: یک هزار و 866 تماس، مربوط به اجرائیات منطقه یک شهرداری قزوین بود که بیشترین تعداد تماس را به خود اختصاص داد.
پایان پیام
لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین
نظرات