ارتقای سطح خدمات‌رسانی به مشترکان صنعت برق در سال جهش تولید

ارتقای سطح خدمات‌رسانی به مشترکان صنعت برق در سال جهش تولید

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "محمود شهبا" در این رابطه افزود: در سال جدید که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید نامگذاری شده است امیدواریم با اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده و منطبق با اهداف کلان و چشم انداز شرکت برای سال افق برنامه یعنی ۱۴۰۴ که بهره‌وری تعیین گردیده شاهد رشد و جهش محسوس در ارتقا و شکوفایی خدمات‌رسانی مطلوب به مردم عزیز استان باشیم.
وی با بیان اینکه سال گذشته در راستای پویش #هرهفته_الف_ب_ایران طرح‌ها و پروژه‌های نیرورسانی در شمال استان با حضور وزیر نیرو افتتاح شد، اظهار داشت: در سال پیش رو که به شعار جهش تولید مزین است با ایجاد ساز و کارهای جدید در راستای ارتقا و توسعه شبکه توزیع برق، خدمات‌رسانی به مردم را گسترش خواهیم داد.
وی از نصب و جایگزینی حدود ۱۰ هزار دستگاه کنتور هوشمند دیجیتال با کنتورهای الکترومکانیکی در سال گذشته خبر داد و گفت: به منظور تحقق اهداف کلان بر اساس سند برنامه استراتژیک شرکت نسبت به اجرای پروژه‌های مهمی نظیر جایگزینی حدود ۲۰۰ کیلومتر شبکه سیمی با کابل خودنگهدار، واگذاری عمده خدمات واگذاری انشعاب و خدمات پس از فروش به دفاتر پیشخوان دولت، تهیه و نصب ۴۰ دستگاه سکسیونر هوایی موتوردار، ادامه پروژه مقاوم سازی پایه‌های بتنی و تعمیرات پست‌های هوایی اقدام شده است.
وی همچنین ایجاد ارتباط نرم افزارهای Gis با سیستم جامع مشترکان به منظور تسریع فرآیندها و ارائه خدمات مطلوب به آنان و متقاضیان تکمیل تمام طرح‌های جامع شبکه‌های توزیع در شهرستان‌های حوزه عملیاتی شرکت، بهره برداری از ۱۹ هزار و ۱۹۸ کیلووات نیروگاه خورشیدی، تهیه پنج دستگاه بالابر و جرثقیل برای امورهای اجرایی در کنار فعالیت‌های روتین توسعه و اصلاح شبکه‌ها و تامین روشنایی معابررا از دیگر فعالیت‌های این شرکت در سال گذشته ذکر کرد و گفت: خوشبختانه با همدلی، همکاری و حس مسئولیت پذیری همکاران بر اساس اهداف کلان پنجگانه شرکت در برنامه‌های کاهش نرخ خاموشی توانسته‌ایم حدود سه سال از برنامه جلوتر باشیم.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان همچنین در خصوص کاهش مراجعات حضوری که بایستی سالانه ۱۰ درصد کاهش یابد، اظهار داشت: با نصب و اجرای سامانه جامع خدمات غیرحضوری مشترکان و اطلاع رسانی از طریق رسانه‌ها و تبلیغات محیطی مراجعات حضوری نیز حدود ۳۰ درصد جلوتر از برنامه حرکت کردیم.
وی در خصوص افزایش سهم تولید انرژی‌های تجدیدپذیر و کاهش تلفات نیز یادآور شد: به دلیل شرایط اقتصادی و عدم تخصیص بودجه کافی از برنامه عقب‌تر بوده و در مورد زمان واگذاری انشعاب از شبکه موجود عملکرد تقریباً مطابق برنامه پیش رفته است.
شهبا در ادامه، توسعه ارتباط و تعامل هوشمند با مشترکان و متقاضیان به منظور کاهش مراجعات حضوری، گسترش اتوماسیون شبکه با بهره‌برداری از نرم‌افزارهای اسکادا و تکمیل ارتباط نرم افزارهای اصلی شرکت به یکدیگر را از برنامه‌های کلیدی این شرکت در سال جدید عنوان کرد و افزود: امیدواریم که با همکاری و تعاون بین بخشی در سازمان بتوانیم مدت زمان واگذاری انشعاب به متقاضیان و تلفات مقاوم سازی شبکه را کاهش دهیم.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات