اگر در اتوبوس و تاکسی‌های بین‌شهری ماسک ندادند، چه کنیم؟

اگر در اتوبوس و تاکسی‌های بین‌شهری ماسک ندادند، چه کنیم؟

با وجود ضروری شدن استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای شرکت‌های حمل‌ونقلی و مردم، اگر مسافری در سواری‌های کرایه پلاک عمومی و اتوبوس‌های بین‌شهری ماسکی از پایانه‌ها و تعاونی‌های مسافری تحویل نگرفت یا شاهد عدم رعایت پروتکل‌ها بود می‌تواند به گفته مدیر کل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، به صورت حضوری یا از طریق سامانه ۱۴۱ شکایت خود را اعلام کند تا به سرعت این موضوع پیگیری شود.

متن کامل خبر در سایت خبرگزاری ایسنا

    منبع خبر

    خبرگزاری ایسنا

    خبرگزاری ایسنا

    خبرگزاری ایسنا یک رسانه در شهر تهران می باشد

      نظرات