نقش برجسته روابط عمومی ها در گذار از شرایط جدید با ارتقای دانش کرونایی مردم

نقش برجسته روابط عمومی ها در گذار از شرایط جدید با ارتقای دانش کرونایی مردم

در روز ملی ارتباطات و روابط عمومی (۲۷ اردیبهشت ماه) و به واسطه همه گیری ویروس منحوس کرونا و شرایط حاکم بر کشور، به نظر می‌رسد آسان‌سازی همگرایی و همبستگی ملی در میان ایرانیان و کمک به پیشبرد سیاست‌های ملی و افزایش سطح مشارکت اجتماعی، صرفا از طریق برقراری ارتباطات مجازی و شبکه‌های اجتماعی با بهره‌گیری از ابزارهای نوین ممکن خواهد بود.

متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    منبع خبر

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی یک رسانه در شهر تهران می باشد

      نظرات