نقش برجسته روابط عمومی ها در گذار از شرایط جدید با ارتقای دانش کرونایی مردم
در روز ملی ارتباطات و روابط عمومی (۲۷ اردیبهشت ماه) و به واسطه همه گیری ویروس منحوس کرونا و شرایط حاکم بر کشور، به نظر میرسد آسانسازی همگرایی و همبستگی ملی در میان ایرانیان و کمک به پیشبرد سیاستهای ملی و افزایش سطح مشارکت اجتماعی، صرفا از طریق برقراری ارتباطات مجازی و شبکههای اجتماعی با بهرهگیری از ابزارهای نوین ممکن خواهد بود.
متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی
نظرات