توسعه خدمات الکترونیک باعث ارتقای سطح خدمات میشود
به گزارش پایگاه اطلاعرسانی شهرداری مشهد، احمدرضا سلامی با بیان این خبر اظهار کرد: همزمان با هفته ارتباطات، توسعه خدمات الکترونیک سبب ارتقای سطح خدمات، افزایش شفافسازی و خطای انسانی در فرایندهای ارائه خدمات و همچنین کاهش نیاز به مراجعه حضوری است و ضروری است تا شهروندان از خدمات الکترونیکی استفاده کنند.
وی با بیان این که بدون استفاده از شیوههای نوین ارتباطی و الکترونیکی نمیتوان به موفقیت قابل توجهی دست یافت، افزود: الکترونیکی کردن وظایف امری حائز اهمیت است به نحوی که با بهرهگیری از شیوههای جدید و حداقل هزینه، یک سیستم خدماترسانی پرسرعت و با دامنه نفوذ و تاثیرگذاری بیشتر و کارآمد بوجود آمده تا پل ارتباطی مردم و مسئولان محکمتر و قابل اطمینانتر شود.
مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: شیوع ویروس کرونا تاکیدی بر ضرورت توسعه خدمات الکترونیک است و کاهش محسوس مراجعه حضوری ارباب رجوع به ادارات و سازمانها، سرعت بخشیدن پاسخگویی به مراجعه کنندگان، بهبود کارایی و بهرهوری، کاهش ترددهای بی مورد شهری و ترافیک با توجه به کاهش مراجعه حضوری ارباب رجوع، افزایش سرعت و دقت رسیدگی به امور مردم و جلب رضایت ارباب رجوع از دستاوردهای ارائه خدمات الکترونیکی است.
سلامی گفت: در حال حاضر شهروندان میتوانند درخواست صدور مجوز قطع، هرس و جابهجایی درختان، درخواست کاشت نهال، گزارش مشاهده قطع درختان، درخواست تسهیلات تشویقی آبیاری درختان و پرداخت عوارض تخلف کمیسیون ماده هفت را از طریق مراجعه به سامانه Parks.mashhad.ir به این سازمان اعلام کنند.
نظرات