وظایف مدیر ساختمان یا مجتمع چیست؟
مجمع عمومی میتواند در مورد اداره ساختمان تصمیمات لازم را اتخاذ کند و ترتیباتی در مورد درآمد، هزینهها و ایجاد اندوخته برای حفظ و نگه داری و تعمیر بنا بدهد. طبق ماده ۲۰ آیین نامه اجرایی قانون تملک آپارتمانها، مدیر یا مدیران ساختمان مکلفند تمام بنا را بعنوان یک واحد تلقی نموده و آن را در مقابل آتش سوزی بیمه نمایند. با دقت به اینکه نگه داری و تعمیر هر بنا نیاز به هزینه هایی دارد که بخشی از آن هزینههای مستمر هست مانند هزینه نظافت، نگهبانی و امثال آن، مدیر یا مدیران مکلفند میزان هزینههای مستمر و مخارج معمول را به هر یک از شرکاء اعلام دارند. در کلیه ساختمان هایی که بیش از ده آپارتمان دارد مدیر ساختمان مکلف هست برای حفظ و نگه داری و نظافت قسمتهای مشترک و انجام سایر امور مورد نیاز دربانی استخدام نماید. ۲ – دریافت هزینههای لازم از شرکاء برای بهره گیری، ...
متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری اخبار ساختمان
نظرات