در اردیبهشت ماه سال جاری بیش از 5هزار شهروند با سامانه 137 شهرداری قزوین تماس گرفتند
به گزارش روابط عمومی سامانه 137 شهرداری قزوین؛ از مجموع پنج هزار و 58 تماس شهروندان با سامانه 137، سه هزار و 53 تماس توسط کارشناسان این مرکز راهنمایی شد.
براساس این گزارش، 2 هزار و چهار تماس در سامانه 137 ثبت و برای پیگیری به واحد های مربوطه ارسال شد.
بیشترین پیام های ثبت شده در این مدت، مربوط به سازمان مدیریت پسماند ها بوده که اقدامات لازم انجام شد.
پایان پیام
لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین
نظرات