شغل مهمانداری را به رسمیت بشناسید
را مهماندار ترجمه کردیم و پس از آن و پیش از آنکه این حرفه تخصصی را به عنوان یک شغل بشناسیم، با بیان توصیفهای فانتزی مانند ویترین و نوک پیکان و … که هیچ اعتقادی نیز به آنها وجود ندارد، راه اعتراض مهمانداران را بستیم در حوزه حق و حقوق، مزایا و دستمزد، تناسب درستی میان سختی کار و مبلغ دریافتی وجود ندارد و آنگونه از شواهد پیداست، شغل دوم و تنگناهای مالی از مشکلات مهمانداران است که علاوه بر کاهش سطح جایگاه این حرفه، به دلیل اشتغال به شغل دوم و کاهش تمرکز و خستگی، ایمنی پرواز با خطر مواجه خواهد شد اصول اخلاقی با تمام ویژگیهایش که برگرفته از فرهنگ کلی جامعه (عقاید، مذهب، آداب و رسوم و …) است شکل میگیرد و در مرحله دوم در درون سازمان حالت اختصاصیتری به خود گرفته و به عنوان فرهنگ سازمانی متبلور میشود، در درون این سازمان نیز افراد شاغل ...
متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی
نظرات