پیام مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر به مناسبت روز روابط...


در عصر ارتباطات یکی از عناصر راهبردی هر مجموعه، توان برقراری تعامل با مخاطبین سازمان و انعکاس عملکرد و تشریح خدمات و دستاوردهای آن می باشد.
بدون شک با توجه به شرایط اقلیمی حاکم بر کشور، فعالیت در حوزه آب یک امر بسیار پرچالش است و روابط عمومی و ارتباطات با اتخاذ راهبردهای صحیح و برنامه های مدون، می تواند نقش مهمی در استفاده از ظرفیت های اجتماعی موجود، فرهنگ سازی و ارتقاء مصرف بهینه آب ایفا کند.
میسر شدن رویکردهای کلان وزارت نیرو به ویژه پویش ملی #هرهفته_الف_ب_ایران ، "ساخت و سازها" و "ساز و کارها" نیازمند ابزارهای قوی ارتباطی است که این مهم تنها با تلاش در مجموعه های روابط عمومی به بهترین نتیجه ممکن خواهد رسید.
اینجانب ضمن آروزی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و شب های پر ارزش قدر، بیست و هفتم اردیبهشت، روز روابط عمومی و ارتباطات را به همه فعالین و صاحب نظران این عرصه تبریک عرض نموده و توفیق روز افزون این عزیزان را از درگاه ایزد متعال مسئالت می نماییم.
لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقهای بوشهر
نظرات