پاسخگويي مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان مركزي به  مشكلات و درخواست هاي مشتركين از طريق سامانه سامد

پاسخگويي مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان مركزي به مشكلات و درخواست هاي مشتركين از طريق سامانه سامد


مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان مركزي با حضور در سامانه ارتباط مردم و دولت(سامد) به صورت تلفني به درخواست هاي مردم رسيدگي نمود.

به گزارش روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان مركزي مهندس يوسف عرفاني نسب مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان مركزي صبح روز پنجشنبه 8 خرداد ماه با حضور در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) واقع در استانداري مركزي، ازطريق شماره تلفن111 به درخواستها و مشكلات مطرح شده توسط مردم رسيدگي نمود.

زهرا طراوتي فكور مدير روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان مركزي در اين رابطه بيان داشت : به منظور پيگيري مشكلات و درخواستهاي مطرح شده ، از تمامي افراد تماس گيرنده مشخصات لازم از جمله كد ملي و شماره تماس دريافت مي شود و پس از رسيدگي هاي لازم در اسرع وقت نتيجه پيگيري به آنها اطلاع رساني مي گردد.

مدير روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان مركزي همچنين از اطلاع رساني گسترده از طريق رسانه ها و فضاي مجازي در خصوص زمان و نحوه تماس مردم با مديرعامل شركت در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) ، در روز هاي گذشته خبر داد.

نویسنده:زهراطراوتی فکور

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی

    شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی یک شرکت در شهر اراک می باشد

      نظرات