آغاز فعالیت مرکز فوریت‌های خدمات شهری شهرداری گرگان

آغاز فعالیت مرکز فوریت‌های خدمات شهری شهرداری گرگان

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری گرگان، مرکز فوریت‌های خدمات شهری شهرداری گرگان اقدامی نوآورانه شهرداری در راستای تکریم شهروندان و مشارکت مردم در رفع مشکلات خدماتی شهر در کمترین زمان ممکن بوده که در این دوره مدیریت شهرداری با دستور دکتر «عبدالرضا دادبود»، شهردار گرگان راه‌اندازی شد.
این مرکز موظف است پس از دریافت گزارش شهروندان از طریق سامانه تلفنی 137، برنامه تلفن همراه «شهریار» و یا گزارش‌های ارسالی در فضای مجازی برای روابط عمومی شهرداری گرگان، موضوع را در کمترین زمان ممکن بررسی و نتیجه اقدام مورد نظر را به شهروند گزارش دهد.
تلفن سه رقمی 137 این مرکز به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی شهروندان خواهد بود و نرم‌افزار تلفن همراه شهریار نیز برای سیستم عامل اندروید و «آی او اس» طراحی و از طریق بستر دریافت نرم افزار بازار و یا پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری گرگان به نشانی www.gorgan.ir قابل دریافت و نصب خواهد بود.
همچنین روابط عمومی شهرداری گرگان آماده دریافت گزارش‌های مردمی خواهد بود که بلافاصله موضوع به مرکز فوریت‌های خدمات شهری برای پیگیری و اقدام لازم منعکس خواهد شد.
انتهای پیام/س

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات