افزایش تعامل شهرداری یزد و...

در دیدار معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد با رئیس پلیس راهور استان بر افزایش تعاملات در راستای کاهش معضلات ترافیک شهری تاکید شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد – علی سلمانی با سرهنگ مهدی زارع رئیس پلیس راهور استان دیدار و گفت و گو کرد.

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری در این دیدار با بیان اینکه پلیس راهور و شهرداری دستگاه های خدمات رسانی اند که در حوزه ترافیک مکمل هم دیگرند، تصریح کرد: با تعاملات سازنده و هم افزایی می توانند باعث کاهش تصادفات در سطح شهر شده و منشاء خدمات بهتر و مطلوب تر برای شهروندان باشند.

در این دیدار در مورد سیاست ها و برنامه های شهرداری و پلیس راهور در راستای روانسازی ترافیک شهری، کنترل مکانیزه سرعت، جانمایی دوربین های نظارتی و کنترل سرعت، اصلاح هندسی معابر، مشکلات ترافیکی بلوارهای حاشیه شهر، ایجاد یک بانک اطلاعاتی با همکاری شهرداری و پلیس راهور برای اولویت بندی  نقاط حادثه خیر، علت تصادف و داده هایی که در راستای برنامه ریزی کاهش تصادفات موثر است، بحث و تبادل نظر شد.

امین خبیری رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری، محمد مرزبان سرپرست مدیریت مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری و حسین ساجدی فر مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد نیز حضور داشتند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات