حمایت‌های شورای شهر مشهد از حوزه ورزش در تاریخ  ...

حمایت‌های شورای شهر مشهد از حوزه ورزش در تاریخ ...

حمایت‌های شورای شهر مشهد از حوزه ورزش در تاریخ بی‌نظیر است/ امسال هم تیم کشتی استان خراسان در لیگ کشوری حضور دارد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، مراسم رونمایی از سردیس قهرمان نامدار ایران زمین «پهلوان محمد خادم» عصر امروز و همزمان با روز «فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای، با حضور سید مسعود ریاضی، عضو شورای شهر مشهد و جمعی از مدیران استانی و شهری و پیشکسوتان کشتی خراسان و مشهد برگزار شد.

فرزاد فتاحی، مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت شهری مشهد که با حمایت‌ها و همراهی‌های شورای شهر، اتفاقات بسیار خوبی را طی سال گذشته و امسال اتفاقات بسیار خوبی را در ورزش استان رقم زدند، اظهارکرد: حمایت 10 میلیاردتومانی شورای شهر و شهرداری مشهد از ورزش، در تاریخ بی‌نظیر است و افتخارات بزرگی که کسب شد، نتیجه و ثمره همین رویکرد و نگاه بود.

وی در ادامه با بیان اینکه کشتی استان خراسان رضوی سال گذشته با حمایت‌های شهرداری مشهد، پس از سالها در لیگ کشتی حضور پیدا کرد و قدردان این حمایت و پشتیبانی هستیم، گفت: با اعلام استاندار محترم، برای فصل جاری نیز 3 میلیاردتومان به کشتی استان اختصاص پیدا می‌کند تا امسال هم شاهد حضوری دیگر در لیگ کشتی کشور باشیم.

فتاحی با اشاره به نامگذاری میدانی به نام پهلوان محمد خادم و نصب سردیس این پهلوان نامی، تصریح کرد: بدون شک چنین اقدامات ارزشمندی موجب ایجاد انگیزه در جوانان و نوجوانان می‌شود چراکه می‌بینند، پهلوانان و قهرمانان همچنان مورد توجه مسئولین قرار دارند.

امیررضا خادم هم در این مراسم، پهلوان محمد خادم را یک خادم واقعی برای شهر و کشور دانست که زحمات بسیاری را کشیده است.

وی در ادامه نامگذاری میدان و نصب سردیس پدرش را حرکتی زیبا از سوی شورای شهر مشهد عنوان کرد که توسط شهرداری اجرایی شده است.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات