198مورد مراجعات مردمی در ناحیه شهری شهیدبابایی به ثبت رسیده است
به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین، فدایی فر با اشاره به مهم ترین اقدامات انجام شده در ناحیه شهری شهیدبابایی این منطقه در اردیبهشت ماه امسال اظهار کرد: منطقه دو شهرداری قزوین همواره به دنبال اتخاذ سازوکارهایی است تابه وسیله آن مردم و شهروندان این منطقه بتوانند به راحتی دغدغه ها، مشکلات و پیشنهادات خود را با مدیران منطقه مطرح کنند.
وی افزود: بر همین اساس شهروندان می توانند با چهار روش ارتباط حضوری، مکاتبه ای، تلفنی و سامانه 137 مشکلات خود را با شهرداری منطقه دو در میان بگذارند.
مدیر منطقه دو شهرداری قزوین با اشاره به تعداد مراجعات مردمی که در ناحیه شهری شهدبابایی به ثبت رسیده است، عنوان کرد: براساس آمارهایی که از طریق نرم افزار به دست رسیده است در اردیبهشت ماه امسال 198 مورد مراجعات مردمی در ناحیه شهری شهیدبابایی منطقه دو شهرداری قزوین ثبت شده است.
فدایی فر گفت: از این آمار 32 مورد مراجعه حضوری، 12 مورد مکاتبه، 41 مورد تلفن و 113 مورد از طریق سامانه 137 انجام شده است که این آمار نشان دهنده کاهش حضور شهروندان در شهرداری منطقه دو با توجه به وجود ویروس کرونا و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی است.
وی افزود: همچنان تاکید مدیران و مسئولان منطقه بر انجام و بیان مطالبات شهروندان از روش های غیر حضوری است تا خطر بروز بیماری به حداقل برسد.
پایان پیام.
نظرات