ادامه عملیات عمرانی پارک...

سرپرست مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری یزد با بیان اینکه عملیات اجرایی احداث پارک آموزش ترافیک کوهستان با هدف ارتقای فرهنگ ترافیکی به شهروندان و مخصوصاً کودکان از سال 1397 در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع آغاز شده است، از ادامه عملیات عمرانی این پروژه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد - محمد مرزبان اظهار کرد: عملیات اجرایی احداث پارک آموزش ترافیک کوهستان با هدف ارتقای فرهنگ ترافیکی به شهروندان و مخصوصاً کودکان از سال 1397 در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر سی میلیارد ریال آغاز و تاکنون ادامه داشته است.

سرپرست مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری یزد با بیان اینکه تاکنون اقدامات قابل توجهی در خصوص احداث این پارک صورت گرفته، افزود: زیرسازی و نصب 580 متر جدول، دیوارکشی مجموعه، جابجایی سینما چهار بعدی از پارک هفتم تیر به پارک آموزش ترافیک، انتقال و انشعاب شبکه برق و ساخت نرده های پارک از جمله اقدامات انجام شده در پارک آموزش ترافیک کوهستان است.

وی با اشاره به پیشرفت 30 درصدی عملیات احداث پارک آموزش ترافیک، گفت: همچنین عملیات نرده گذاری در این پارک به متراژ 230 متر و با هزینه ای بالغ بر دو میلیارد ریال انجام شده است.

مرزبان اظهار امیداواری کرد: این پروژه که بسیار حائز اهمیت است، هر چه سریعتر به بهره برداری برسد تا شهرداری بتواند در خصوص آموزش رفتارهای ترافیکی خدمات بیشتری ارائه نماید.

شایان ذکر است پارک آموزش ترافیک کوهستان دومین پارک آموزش ترافیک شهرداری پس از پارک آموزش ترافیک شهداء می باشد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات