بازدید شهردار یزد از حسن...

شهردار یزد روز دوم تیر ماه در بازدید از منطقه حسن آباد در خصوص طرح مسئله افت فشار آب،  گفت: با تعیین تکلیف و مشخص شدن راه حل این معضل، شهرداری فقط می تواند بخشی از کار را مساعدت نماید.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد - در بازدید جمال الدین عزیزی از منطقه حسن آباد که با هماهنگی ناظر دفتر تسهیل گری و حضور جمعی از اهالی در روز دوم تیرماه به انجام رسید، مشکلات منطقه از قبیل پایین بودن فشار آب، مزاحمت سگ های ولگرد، رفت و آمد کامیون ها در مسیر خیابان شهدای حسن آباد و مسائل پارک های علامه جعفری و حسن آباد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

شهردار یزد در خصوص مسئله افت فشارآب با تأکید بر متولی بودن آب و فاضلاب در این زمینه، گفت: با تعیین تکلیف و مشخص شدن راه حل این معضل، شهرداری فقط می تواند بخشی از کار را مساعدت نماید.

وی پیشنهاد داد به منظور استاندارد سازی فشار آب منطقه حسن آباد می توان علاوه بر اعتبارات آب و فاضلاب و مساعدت شهرداری، با توجه به اسکان اتباع در این منطقه، از اعتبارات این حوزه نیز استفاده کرد.

در پاسخ به موضوع مزاحمت سگ های ولگرد نیز روند راه اندازی آزمایشی کمپ نگه داری حیوانات بی سرپناه و چگونگی زنده گیری، عقیم سازی سگ ها، واگذاری و رها سازی آنها تبیین شد که شهرداری وظیفه دارد در قالب قوانین و پروتکل ها اینگونه عمل نماید.

همچنین شهردار یزد به منظور رفع تردد کامیون ها از مسیر خیابان شهدای حسن آباد و حل این معضل، به پیشنهاد سید ابوالفضل کشفی مدیر منطقه دو شهرداری که به همراه حسین صالحیان معاون خدمات شهری و محمد صفدرپور رئیس سازمان سیما، منظر و فضاهای سبز شهری، شهردار را همراهی می کردند، از مسیر ادامه بلوارعلامه جعفری دیدن نمودند که اگر اعتبار موجود تأمین شود و اتصال این مسیر به جاده دربید تحقق پیدا کند، معضل بیان شده حل خواهد شد.

خاطر نشان اینکه فاز اول بلوار علامه جعفری آماده بهره برداری می باشد که با تأکید شهردار عزیزی، مقرر شد پس از انجام نهال کاری و تکمیل روشنایی آن، افتتاح شود.

علاوه بر این جمال الدین عزیزی در ادامه با حضور در منطقه چهار شهرداری، از پارک شهرک ولی عصر (عج) واقع در عیش آباد نیز بازدید کرد و با ارائه توضیحات مدیر منطقه، در جریان عملیات عمرانی انجام شده در مسیر ادامه خیابان هجرت که میدان آیت ا... مدرسی را به بلوار شهید جوکار وصل خواهد کرد، قرار گرفت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات