مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد: قطع برق 1400 مشترک صنعتی استان برای رعایت الگوی مصرف

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد: قطع برق 1400 مشترک صنعتی استان برای رعایت الگوی مصرف

» مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از قطع برق هزار و 400 مشترک صنعتی در ساعات اوج بار ( پیک بار ) برای رعایت الگوی مصرف خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان،" مهندس داود راهزادی " با بیان این مطلب گفت: از مجموع 262 هزار اشتراک برق در استان کهگیلویه و بویراحمد، هزار و 400 اشتراک را مشترکین صنعتی تشکیل داده که برای رعایت الگوی مصرف برق در ساعات اوج بار، برق آنان از راه دور قطع و وصل می شود.

وی ساعات قطع و وصل مشترکین برق صنعتی در استان کهگیلویه و بویراحمد را تا سی و یکم شهریورماه جاری از ساعت 14 و 45 دقیقه تا 16 و 30 دقیقه بمدت یک ساعت و 45 دقیقه عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: میزان مصرف برق در خردادماه امسال در این استان 137 هزار و 729 مگاوات بوده که از این میزان 13 هزار و 340 مگاوات سهم برق مصرفی مشترکین صعنتی است.

راهزادی افزود: قبل از قطع برق مشترکین صنعتی در این استان، زمان قطع و وصل برق از طریق پیامک برای آنان اطلاع رسانی می شود.

وی خواستار همکاری بیشتر مشترکین صنعتی در استان کهگیلویه و بویراحمد برای رعایت الگوی مصرف شد و از آنان خواست پیش از قطع برق انشعابات صنعتی، مشترکین خودشان اقدام به خاموش نمودن وسایل برق خود کنند.

استان کهگیلویه و بویراحمد اکنون در محدوده قرمز مصرف برق کشور قرار دارد.



لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد یک شرکت در شهر یاسوج می باشد

      نظرات