رسیدگی به 400 درخواست مردمی سامانه 137 در سازمان پارک ها و فضای سبز

رسیدگی به 400 درخواست مردمی سامانه 137 در سازمان پارک ها و فضای سبز

به گزارش روابط عمومی سازمان فضای سبز شهرداری قزوین؛ رحمانی افزود: از مجموع 404 درخواست ارجاع شده به این سازمان 350 درخواست رسیدگی و پاسخگویی شده و 54 درخواست در دست اقدام قرار دارد.

رحمانی اظهار داشت: از ابتدای سال تا کنون 746 درخواست مرمی از طریق سامانه 137 شهرداری به سازمان پارک ها و فضای سبز ارجاع شده است.

پایان پیام/ لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات