تخصیص شماره اختصاصی برای رسیدگی به گزارشات شهروندان در مورد کارت پارک
به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: خدمات کارت پارک یکی از پرکاربردترین ترین خدماتی است که توسط سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین به شهروندان ارائه می شود.
وی عنوان کرد: به دلیل کاربرد فراوانی که این طرح دارد، نیاز بود راه های ارتباطی راحت تر و در دسترس تری را برای شهروندان در نظر بگیریم تا بتوانند انتقادات و پیشنهادات خود در مورد طرح کارت پارک را به ما منتقل کنند.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد:به منظور تحقق این امر علاوه بر شماره 137 شماره تلفن های ۳۳۲۳۸۸۶۵ و ۳۳۲۴۰۴۰۰ در نظر گرفته شده است.
جهانگیری گفت: شهروندان عزیز می توانند انتقادات، پیشنهادات و قدردانی خود از عملکرد پارکبانان و نحوه اجرای طرح کارت پارک را از طریق این شماره تلفن ها به سازمان گزارش کنند.
وی یادآور شد: امید است از طریق اطلاع از پیشنهادات و انتقادات شهروندان در مورد طرح کارت پارک بتوانیم خدمات بهتری در قالب طرح مذکور به آنان ارائه دهیم.
پایان پیام/
نظرات