در سه ماه نخست سال جاری رخ داد
به گزارش روابط عمومی سامانه 137 شهرداری قزوین؛ سعید رحمانی گفت: از مجموع یازده هزار و 765 تماس شهروندان با سامانه 137، کارشناسان این مرکز، 6 هزار و 892 تماس را با راهنمایی و مشاوره به سرانجام رساندند.
وی ادامه داد: بر این اساس 4 هزار و 873 تماس در سامانه 137 ثبت و برای پیگیری به واحد های مربوطه ارسال شد.
به گفته مدیر سامانه 137 بیشترین پیام های ثبت شده در این مدت، مربوط به سازمان مدیریت پسماندها بوده که اقدامات لازم انجام شده است.
پایان پیام
لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین
نظرات