پاسخگویی ۸۴۴۵ تماس کرونایی توسط کارشناسان ۱۳۷
![پاسخگویی ۸۴۴۵ تماس کرونایی توسط کارشناسان ۱۳۷ پاسخگویی ۸۴۴۵ تماس کرونایی توسط کارشناسان ۱۳۷](https://news.mashhad.ir//parameters/mashhad/modules/cdk/upload/content/news/201468/resized_N83130370-72710787jpg.jpg)
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، احمد رمضانی فرخد، سرپرست اداره ارتباطات مردمی در این باره گفت: از آغاز شیوع ویروس کرونا تا کنون، بخشی از تماس های شهروندان با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، به موارد مرتبط با این موضوع اختصاص داشته است، که بخشی از این تماس ها، به صورت آنی توسط کارشناسان این مرکز پاسخگویی شده و درخواست های بخشی از شهروندان نیز برای پاسخگویی، ثبت و به مراجع مربوطه در شهرداری ارجاع شده است.
وی ادامه داد: در همین راستا، از ابتدای سال جاری تا کنون، ۸ هزار و ۴۴۵ شهروند، در تماس با ۱۳۷، نگرانی های خود در رابطه به شیوع کرونا را بیان و درخواست ها و سوالاتشان را مطرح ساخته اند.
رمضانی فرخد با اشاره به پاسخگویی ۷۴۵۳ شهروند به صورت آنی و در لحظه تماس، اضافه کرد: درخواست های ۹۹۳ شهروند نیز که بیشتر در حوزه حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوسرانی و مترو و همچنین حوزه خدمات شهری و فرهنگی بوده و خواهان ایجاد محدودیت یا تعطیلی در ناوگان، تعطیلی پارک ها، ضدعفونی معابر، تعطیلی فنس های ورزشی و ... بودند، بعد از ثبت، به حوزه تخصصی مربوطه ارجاع داده شد تا پاسخگویی شود.
نظرات