کسب رتبه دوم کشوری برق منطقهای یزد در ارزیابی مدیریت شبکه برق ایران
به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقهای یزد، علی اصغر مدرس مسئول عملیات بازار برق این شرکت با اعلام این خبر افزود: سامانه گردش کار (ticketing) به منظور پیگیری و رفع اشکال از امور دفتر سنجش و پایش انرژی شرکت مدیریت شبکه برق کشور ایجاد و بهرهبرداری شده و این ارزیابی بر اساس گزارش شرکت مدیریت شبکه برق کشور از این سامانه انجام شده است.
وی در توضیح این سامانه افزود: سامانه گردش کار جهت مانیتورینگ، اعلام و رفع عیب ازکنتورهایی است که بنا به هر دلیل دفتر سنجش و پایش انرژی نتوانسته اطلاعات آنان را به صورت مکانیزه در بستر فیبر نوری و مودم apn دریافت کند.
مهندس مدرس با اشاره به این که سعی شده تا بعد از اعلام در سامانه مذکور، علت عدم قرائت از راه دور کنتورهای شرکت برق منطقهای یزد پیگیری و در کوتاهترین زمان ممکن برطرف شوند، ادامه داد: در پی این تلاشها، این شرکت در سامانه تیکتینگ در عملکرد سالانه و عملکرد سه ماهه پایانی سال ۹۸ در بین شرکتهای برق منطقهای کشور رتبه دوم کشوری را داراست.
به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقهای یزد، علی اصغر مدرس مسئول عملیات بازار برق این شرکت با اعلام این خبر افزود: سامانه گردش کار (ticketing) به منظور پیگیری و رفع اشکال از امور دفتر سنجش و پایش انرژی شرکت مدیریت شبکه برق کشور ایجاد و بهرهبرداری شده و این ارزیابی بر اساس گزارش شرکت مدیریت شبکه برق کشور از این سامانه انجام شده است.
وی در توضیح این سامانه افزود: سامانه گردش کار جهت مانیتورینگ، اعلام و رفع عیب ازکنتورهایی است که بنا به هر دلیل دفتر سنجش و پایش انرژی نتوانسته اطلاعات آنان را به صورت مکانیزه در بستر فیبر نوری و مودم apn دریافت کند.
مهندس مدرس با اشاره به این که سعی شده تا بعد از اعلام در سامانه مذکور، علت عدم قرائت از راه دور کنتورهای شرکت برق منطقهای یزد پیگیری و در کوتاهترین زمان ممکن برطرف شوند، ادامه داد: در پی این تلاشها، این شرکت در سامانه تیکتینگ در عملکرد سالانه و عملکرد سه ماهه پایانی سال ۹۸ در بین شرکتهای برق منطقهای کشور رتبه دوم کشوری را داراست.
نظرات