برقراری ۶۸ هزار ارتباط میان شهروندان و مرکز ۱۳۷ در تیرماه
![برقراری ۶۸ هزار ارتباط میان شهروندان و مرکز ۱۳۷ در تیرماه برقراری ۶۸ هزار ارتباط میان شهروندان و مرکز ۱۳۷ در تیرماه](https://news.mashhad.ir//parameters/mashhad/modules/cdk/upload/content/news/202027/resized_SDHT4459jpg.jpg)
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، احمد رمضانی فرخد با اعلام این خبر اظهار کرد: مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری مشهد در اولین ماه از تابستان ۹۹، پذیرای صدای ۴۶ هزار و ۵۰۲ شهروند بود که تماس های ۲۶ هزار و ۸۳۱ شهروند، در لحظه تماس و به صورت آنی پاسخگویی شد.
وی افزود: ارائه شماره و آدرس زیرمجموعه های شهرداری، گلایه شهروندان از آلودگی صوتی ناشی از ساخت و سازها و تخریب ساختمان ها، اطلاع رسانی زمان حضور مدیران برای پاسخگویی مستقیم به شهروندان در طرح نهضت پاسخگویی، موارد مربوط به شیوع کرونا و تکمیل فرم ماده ۷ جهت هرس و قطع درخت، بیشترین موارد پاسخگویی شده در تماس های آنی به شهروندان بوده است.
سرپرست اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری مشهد با اشاره به ثبت و ارجاع ۱۹ هزار و ۶۷۱ درخواست شهروندی جهت پیگیری، پاسخگویی و انجام به حوزه های مربوطه در شهرداری، بیان کرد: بیشترین موضوعات درخواستی شهروندان از شهرداری که در تماس با ۱۳۷ طی تیرماه ۹۹ مطرح شده شامل نظارت بر ساخت و سازها، توسعه و نگهداری فضای سبز، رفت و روب و نظافت معابر، سد معبر و مرمت و روکش آسفالت معابر بوده است.
رمضانی فرخد با بیان این مطلب که ۶۰ درصد درخواست های قابل پیگیری شهروندان، انجام شده و ۱۳ درصد نیز منتظر اقدام است، خاطرنشان کرد: مناطق دو، ۹ و سه و سازمان های فرهنگی اجتماعی، اتوبوسرانی و مدیریت پسماند، به ترتیب دارای بیشترین تعداد درخواست های شهروندی در حوزه مناطق و سازمان ها بوده اند.
نظرات