کسب رتبه نخست مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری تبریز موفقیتی مهم است

کسب رتبه نخست مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری تبریز موفقیتی مهم است

به گزارش شهریار، محمدرضا پورمحمدی صبح امروز در آئین تجلیل از رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری تبریز، گفت: خوشبختانه مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری تبریز در بین ۴۰۰ واحد دانشگاهی علمی کاربردی کشور بر اساس شاخص هایی نظیر آموزش، پژوهش، مالی و پرسنلی حائز رتبه نخست شده است.
او ادامه داد: پوشش آموزش عالی به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کرده است و ما ضمن قدردانی از مدیران مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری تبریز، بر اهمیت مراکز آموزش فنی و حرفه ای در نظام آموزشی روز دنیا تاکید ویژه ای داریم.
استاندار آذربایجان شرقی طرح کرد: امروزه به نیروهای توانمند با حرفه های مشخص نیاز داریم و این موضوع ایجاب می کند که در تربیت نیروها، به کیفیت آموزش توجه ویژه ای داشته باشیم.
او افزود: مراکز تولیدی و واحدهای صنعتی امروزه بیشتر از تحصیلات عالی به متخصص فنی، کاردان و کاربلد نیاز دارد که بخشی از این مسئولیت را مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری تبریز به عهده دارد.
پورمحمدی گفت: قسمتی از آموزش های این مرکز متوجه شهرداران، کارشناسان شهرداری و دهیاران و ... است تا با این آموزش ها بتوانند بیش از پیش اثربخش باشند.
او با تاکید بر ضرورت به‌روز بودن این مرکز آموزش، اظهار کرد: مسائل علمی به سرعت در حال تغییر است و اگر ما خود را با این تغییرات همراه نکنیم، ممکن است در آینده موفقیت های خود را از دست بدهیم و نتوانیم منشا اثر باشیم.
در این آئین استاندار آذربایجان شرقی با اهدای لوحی از علیرضا سلطانی رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری تبریز قدردانی کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات