زباله گردها در ساری ساماندهی می شوند/ خرید 500 مخزن زباله

زباله گردها در ساری ساماندهی می شوند/ خرید 500 مخزن زباله

به گزارش مدیریت ارتباطات وامور بین الملل شهرداری ساری، سید سلمان ابوالقاسمی رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری مرکز مازندران در گفت وگویی با مهم بر شمردن تفکیک زباله از مبدا به مدیریت صحیح پسماند و استفاده از روش‌های علمی و نوین اشاره کرد و گفت: با تفكیك پسماندها علاوه بر صرفه‌جویی‌های اقتصادی می‌توان بسترهای لازم را به منظور ترویج فرهنگ مشاركت و همكاری مردم فراهم كرد.

وی رویکرد صرفه جویی و کاهش  هزینه ها را مورد توجه قرار داد و افزود: تعمیر و مرمت مخازن زباله یکی از عملکردهای مهم این سازمان در کاهش هزینه  ها است و در این راستا هر هفته 30 مخزن زباله فرسوده در سطح شهر توسط سازمان پسماند تعمیر و به چرخه خدمات شهری باز می گردد.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری ادامه داد: همچنین تیم سیار با گشت در سطح شهر مخازنی را که نیاز به تعمیرات جزیی دارند را مرمت می کنند.

ابوالقاسمی ازتعمیر و بهسازی 400 مخزن زباله طی دو ماه گذشته خبر داد و اظهار داشت: خرید 500 مخزن زباله جدید و جانمایی آن در سطح شهر در دستور کار قرار گرفته است.

این مسئول گفت: با توجه به اهمیت حفظ سلامت شهروندان، شست و شو و ضدعفونی کردن مخازن زباله تعبیه شده در سطح شهر ساری پایان هر هفته بطور مستمر انجام می‌شود.

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری ادامه داد:در حوزه ساماندهی و جمع آوری پسماند بسیار مهم است که شهروندان، زباله‌های خود را در ساعت مقرر، در مخازن زباله قرار دهند تا همکاران ما به موقع نسبت به جمع‌آوری زباله اقدام کنند.

وی با اشاره به معضلات زباله گردی برای سلامت شهروندان و مدیریت شهری گفت: واحدهای گشت سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری به صورت شبانه‌روزی برای شناسایی آنان اقدام و ساماندهی زباله‌گردها نیز از برنامه های مهم سازمان خواهد بود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات